fgf
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 165
چت باکس

وكيل در ونك
وكيل در ونك ، وكيل دادگستري با اخذ پروانه وكالت دادگستري و بر اساس آن مي تواند از سوي موكل خود در مراجع قضايي و غير قضايي حاضر شود و در چارچوب قانون به دفاع از حقوق موكل خود بپردازد. هر فردي كه فاقد پروانه وكالت دادگستري باشد و بر اساس قرارداد وكالت انجام اموري به وي واگذار شود وكيل مدني ناميده مي شود. بر اساس قانون، وكلاي مدني نمي توانند در دادگاهها و مراجع قضايي دخالت نمايند و در دادگاهها تنها از وكلاي دادگستري پذيرش به عمل مي آيد . براي مشاوره با وكيل در ونك با شماره هاي مندرج در اين آگهي تماس بگيريد .

وكيل ملكي در ونك
وكيل ملكي در ونك ، دعاوي ملكي بر اساس موضوع مي توانند جنبه كيفري و يا حقوقي داشته باشند. اين نوع دعاوي به اموال منقول و غير منقول افراد مربوط مي شود. از آنجايي كه موضوعات اراضي و زمين مبحثي پيچيده بوده لازم است براي اين منظور از افراد متخصص و مجرب در اين زمينه كمك بگيريد. چرا كه يكي از معيارهاي اصلي براي انتخاب وكيل خوب، ميزان تجربه و دانش وي بسيار مي باشد. براي گرفتن وكيل ملكي در ونك مي توانيد با دفتر دكتر مجتبي محمدي تماس بگيريد.

وكيل خانواده در ونك
وكيل خانواده در ونك ، يكي از شاخه هاي علم وكالت حقوق خانواده بوده كه اهميت زيادي به آن داده شده است. وكيل خانواده كسي است وكالت دعاوي خانوادگي را بر عهده گرفته و داراي تجربه اي چندين ساله در اين زمينه مي باشد. يك وكيل بي تجربه مي تواند سبب نابودي اهداف موكل خود شده و وي را به سمت شكست سوق دهد. وكيل خانواده مجرب با رويه دادگاه اآشنايي داشته و در ديوان عالي كشور و دادگاههاي خانواده نقش موثري را ايفا مي كند. بهترين وكيل خانواده كسي است كه محرم اسرار موكل خود بوده و در تمامي مراحل قضايي و دادگاهي پشتيبان و يار موكل خود مي باشد. براي ارتباط با وكيل خانواده در ونك از طريق شماره هاي مندرج در آگهي با جناب آقاي دكتر مجتبي محمدي تماس بگيريد.

وكيل حقوقي در ونك
وكيل حقوقي در ونك ، وكيل حقوقي بايد دادخواست حقوقي را تهيه نمايد و آن را تقديم دادگاه كند. وكيل بايد از مهلت هاي محدود قانوني اطلاع داشته باشد تا بتواند در موعد مقرر فعاليت هاي لازم را به انجام برساند و به دادگاه تسليم نمايد. شايستگي و مهارت وكيل از فاكتورهاي انتخاب وكيل حقوقي مي باشد. وي بايد داراي شرافت كاري بوده و در همه حال هوشمندانه رفتار نمايد. وكيل در مقابل كاري كه انجام داده است بايد مسئوليت پذير بوده و جواب قانع كننده اي براي آن داشته باشد. وكيل دادگستري نبايد تنها ديد مادي به موضوع داشته باشد بلكه الزاميست اولويت وي اجراي قانون و رسيدن حق به حق دار باشد. از آنجايي كه يك وكيل، مدافع جان و مال و حيثيت افراد است بايد شجاعت و جسارت داشته باشد تا بتواند به دفاع از حقوق موكل خود بپردازد و در اين امر با شكست مواجه نشود، او بايد در حدود عرف و عادت به وكالت بپردازد. براي مشاوره با وكيل حقوقي در ونك با شماره هاي مندرج در اين آگهي در تماس باشيد.
منبع : كتاب نقره اي 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۱:۲۴ ] [ pari ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب