fgf
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 268
چت باکس

علاوه براين از قيمت معقولي برخوردار هستند. به همين علت توانسته اند رضايت مصرف‌كنندگان و صنعتگران را به دست آورند.

قسمت‌هاي تشكيل دهنده موتور الكتريكي بارلي
الكتروموتور بارلي از دو قسمت ثابت (ايستا) و متحرك تشكيل شده است. استاتور ، قسمت ثابت و الكترومغناطيسي موتور مي‌باشد و در ساختار آن آهن‌ربا (سيم‌پيچ) و هسته قرار دارند. سيم پيچ وظيفه اتصال به منبع تغذيه را برعهده دارد و هسته هم از اتلاف انرژي جلوگيري مي‌كند. قسمت دوم و متحرك اين دستگاه، روتور است كه مسئول انتقال انرژي مكانيكي به شافت مي‌باشد.

كاربردهاي الكتروموتور بارلي
تنوع الكتروموتورهاي بارلي Barely از نظر توان و تعداد دور باعث شده است تا در صنايع مختلف مورد استفاده قرار بگيرند. براي مثال موتورهاي الكتريكي تك فاز بارلي در آسانسورها، بالابرها، مخلوط كن ها، اره نجاري و… كاربرد دارند. در واقع الكتروموتورهاي تكفاز گزينه مناسبي براي مصارف خانگي و نيمه صنعتي هستند و در اماكني كه دسترسي به برق سه فاز وجود ندارد مي‌توان از اين نوع الكتروموتور استفاده كرد.

الكتروموتورهاي سه فاز به دليل كارآيي بالا و عملكرد قدرتمند در صنايع مختلفي مانند خودروسازي، نفت و گاز، سيستم توليدات صنعتي و توليد انرژي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

قيمت دينام barely
تفاوت در ساختار دينام ‌هاي بارلي موجب شده است تا قيمت متفاوتي داشته باشند. اگر قصد خريد الكتروموتور بارلي را داريد حتما به مشخصات دستگاه توجه كنيد. هر دستگاهي مشخصات خاصي دارد كه متناسب با كاربرد آن مي‌باشد. در هنگام سفارش و خريد موتورهاي الكتريكي بارلي به اطلاعات درج شده روي پلاك توجه داشته باشيد. اين اطلاعات شامل سرعت، قدرت الكتروموتور، نوع نصب و… مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد يك خريد خوب را تجربه كنيد، از كارشناسان نمايندگي الكتروموتور Barely كمك بگيريد. براي اطلاع از قيمت الكتروموتور بارلي لطفا با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.



امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۲۸:۴۰ ] [ pari ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب