fgf
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 281
چت باکس

رادار نقطه كور اپتيما

رادار نقطه كور آپشني است كه عمدتاً توليدكنندگان بزرگ خودرو در دنيا آن  را به عنوان آپشني اختياري براي خودروهاي فول‌آپشن‌شان در نظر مي‌گيرند. اما اين آپشن را مي‌توان براي ساير خودروها نيز تهيه كرد. اگر داراي خودروي كيا اپتيما هستيد و قصد داريد رادار نقطه كور اپتيما را بر روي خودروي خود داشته باشيد بايد اين كار را به يك شركت تخصصي بسپاريد تا هم از سيستمي اصل و با كيفيت در خودروي‌تان استفاده شود و هم آن كه عمليات نصب رادار نيز به بهترين شكل ممكن انجام گردد. آپشن كار با سال‌ها تجربه و با تيمي متخصص در زمينه‌ي جديدترين آپشن‌هاي دنيا، بهترين انواع رادارهاي نقطه كور را عرضه كرده و در صورت خريد، كارشناسان اقدام به نصب رادار به شكلي استاندارد بر روي خودروي‌تان مي‌كنند.رادار نقطه كور اپتيما | خريد رادار نقطه كور خودرو اپتيمادو سنسور در قسمت عقبي خودرو نصب مي‌شوند، آينه‌هاي جانبي تعويض شده و روي‌شان LED نصب مي‌شود. سيم‌ها و پردازنده نيز در جاي خود قرار مي‌گيرند. اين شَمايي كلي از سيستم رادار نقطه كور است. آينه‌هاي جانبي خودرو به همراه آينه وسطي خودرو نمي‌توانند تمامي فضاهاي پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در اين بين برخي نقاط هستند كه خارج از ديد راننده اند و اگر خودرويي در يكي از اين نقاط قرار گيرد راننده به‌واسطه‌ي آينه‌ها قادر به ديدن آن نيست. همين امر مي‌تواند خطر بروز تصادف را افزايش دهد. اما سنسورهاي رادار، به محض آن كه يك خودرو يا موتور سيكلت با سرعتي خاص در نقطه‌ي كور خودرو قرار گيرد آن را تشخيص داده و كل رادار از طريق چراغ‌هاي LED روي آينه‌هاي جانبي به راننده هشدار مي‌دهد. هشدار آينه‌هاي جانبي عموماً يا به رنگ زرد است و يا به رنگ قرمز. نكته‌ي مثبت آن است كه اگر به هر دليلي هشدار بصري چراغ‌هاي LED روي آينه‌ها را كافي ندانيد مي‌توانيد از هشدار صوتي بهره‌مند شويد. براي خريد رادار نقطه كور براي خودروي كيا اپتيما مي‌توانيد تلفن را برداريد و با آپشن كار تماس بگيريد. كارشناسان ما آماده‌ي ارائه‌ي مشاوره‌ي رايگان در زمينه‌ي رادار نقطه كور كيا اپتيما هستند. چنان‌چه ابهام و سوالي در اين حيطه داريد مي‌توانيد آن را با كارشناسان در ميان بگذاريد و پاسخ‌تان را دريافت كنيد و پس از آگاهي كامل از چند و چون كار سفارش‌تان را ثبت نماييد. در نظر داشته باشيد كه خريد از يك شركت معتبر بسيار مطمئن‌تر از آن است كه از فروشگاه‌هاي نامعتبر اقدام به خريد اين آپشن كنيد، چرا كه اولاً ممكن است فروشگاه‌هاي نامعتبر يك كالاي تقلبي را به شما بفروشند و ثانياً اين آپشن بايد حتماً به صورت استاندارد نصب شود ولي ممكن است در فروشگاه‌هاي نامعتبر اين كار به خوبي صورت نگيرد. تيم تخصصي آپشن كار با دارا بودن تخصص و تجربه‌ي بالا مي‌توانند به بهترين شكل و به صورتي استاندارد نصب رادار نقطه كور اپتيما را انجام دهند. خلاصه آن كه كار را به شركت‌هاي نامعتبر نسپاريد و براي خريد و نصب رادار نقطه كور روي خودرو كيا اپتيما گوشي را برداريد و با كارشناسان آپشن كار تماس بگيريد.

پدل شيفتر اسپورتيج

يكي از آپشن‌هاي پرطرفدار كه تا حد زيادي موجب سهولت در رانندگي شده و نصب آن كاربردهاي فراواني براي شما خواهد داشت، پدل شيفتر و يا همان دنده پشت فرمان است. اين آپشن بر روي خودروهاي جديد و لوكس نصب است ولي براي ساير خودروها نيز در صورت نياز قابل نصب خواهد بود.پدل شيفتر اسپورتيج را مي‌توان يكي از پرفروش‌ترين آپشن‌هاي اين خودرو ناميد چرا كه مزاياي فراواني دارد، هم‌‌اينك به بررسي كاربردهاي آن و تغييراتي كه در رانندگي ايجاد مي‌كند خواهيم پرداخت. گفتني است براي خريد و نصب آپشن پدل شيفتر اسپورتيج در اسرع وقت مي‌توانيد با آپشن كار تماس بگيريد. شماره تلفن‌هاي موجود در اين صفحه راه ارتباطي كارشناسان آپشن كار با شماست، لذا براي كسب اطلاعات بيش‌تر، خريد مقرون به صرفه و نصب مطمئن با ما تماس بگيريد. يكي از مهم‌ترين كارهايي كه در رانندگي بايد مرتب تكرار شود، تعويض دنده است. دنده به طور معمول بر روي كنسول مياني قرار دارد و بايد پس از گرفتن كلاچ با توجه به دور موتور آن را مرتب تغيير داد. اين كار نسبتا دشوار و خسته كننده است. آپشن پدل شيفتر با حذف دنده از روي كنسول مياني و انتقال عملكرد آن در قالب اهرم به پشت فرمان موجب مي‌شود تا تغيير دنده به آساني در اختيار شما باشد و از لحاظ دسترسي به آن بهتر تسلط داشته باشيد. دنده پشت فرمان سرعت عمل شما را تا حد زيادي بالا مي‌برد و لذا ديگر لازم نيست مرتب دست خود را از روي فرمان برداشته و دنده را عوض كنيد. با استفاده از اين آپشن تعويض دنده از سبك تا سنگين آسان است، چرا كه دنده درست نزديك دست شماست و بدون رها كردن فرمان خودرو قادر خواهيد بود دنده را تعويض كنيد. چنان‌چه خودروي اسپورتيج شما به اين آپشن مجهز نيست، به راحتي مي‌توانيد آن را از فروشگاه آپشن كار به صورت مجزا تهيه كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شويد. يكي از عواملي كه موجب پرت شدن حواس راننده مي‌شود، تعويض مرتب دنده است. اگر خودروي اسپورتيج شما آپشن دنده پشت فرمان را ندارد و براي تعويض دنده تمركزتان مختل مي‌شود، مي‌توانيد از آپشن پدل شيفتر اسپورتيج استفاده كنيد. اين آپشن به شما اين امكان را مي‌دهد كه بدون رها كردن فرمان بتوانيد دنده را تغيير دهيد و در نتيجه در افزايش تمركز شما بر روي رانندگي تاثير به سزايي مي‌گذارد. با تجهيز خودرو به دنده پشت فرمان اسپورتيج سرعت عمل راننده به طرز شگفت انگيزي افزايش مي‌يابد و لذا براي اين‌كه بتوانيد حرفه‌اي رانندگي كنيد بهتر است اين آپشن را بر روي اتومبيل خود نصب كنيد. كاربرد ديگر پدل شيفتر اسپورتيج در بهبود شتاب‌گيري است كه با كوتاه كردن فاصله مسير رفت و آمد دست براي تعويض دنده عملي مي‌شود. اين آپشن با گرفتن بيش از نيمي از خلاصي دنده، عمر گيربكس را طولاني‌تر مي‌كند. اگر مي‌خواهيد از مزاياي دنده پشت فرمان اسپورتيج استفاده كنيد مي‌توانيد از طريق تماس با آپشن كار در كم‌ترين زمان ممكن اين آپشن را خريد و نصب كنيد تا هر چه سريع‌تر از مزاياي اين محصول استفاده كنيد.

دوربين 360 درجه سراتو

رانندگي‌اي ايمن‌تر و مسلط‎تر را تجربه خواهيد كرد اگر خودروي‌تان مجهز به دوربين 360 درجه باشد. خوشبختانه باوجودي‌كه خودروهاي جديد در كارخانه به اين آپشن مجهز مي‌شوند اين امكان وجود دارد كه خودروهاي فاقد اين آپشن نيز بتوانند از طريق فروشگاه‌هاي معتبر و توسط متخصص به اين آپشن مجهز شوند. 4 دوربين در اطراف خودروي شما [سپرهاي عقب و جلو و زير آينه‌بغل‌ها] نصب مي‌شوند. سپس تصاويري كه اين 4 دوربين تهيه مي‌كنند از طريق پردازشگر دوربين 360 درجه مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر يك تصوير 360 درجه – هم به صورت عكس و هم به صورت ويدئو- بر روي نمايشگر به نمايش درمي‌آيد. اين امكان وجود دارد كه راننده تصاوير و ويدئوها را نيز بر روي گوشي موبايل خود مشاهده كند. همچنين ازآن‌جا كه دوربين به سيستم عامل اندرويد مجهز است شرايط براي به‌اشترام‌گذاري تصاوير و ويدئوهاي آن در شبكه‌هاي مجازي نيز فراهم خواهد بود. زماني سود دوربين 360 درجه خودرو را درمي‌يابيد كه تنها در محيطي تنگ و باريك مجبور به دور زدن يا پارك كردن خودرو باشيد. در اين هنگام هيچ نيازي به فرمان‌دادن يك شخص ديگر نيست، بلكه مي‌توانيد با استفاده از تصاوير دوربين 360 درجه با تسلطي بالا و بدون دغدغه از بابت افتادن خط روي خودرو اقدام به دور زدن يا پارك كردن خودرو كنيد. همچنين در صورت تصادف خودرو افسر مي‌تواند با استفاده از تصاوير دوربين 360 درجه تصميمي بهتر اتخاذ كند و مسلط‌تر به چند و چون تصادف باشد. خلاصه آن كه باوجودي كه در نگاه اول ممكن است دوربين 360 درجه يك آپشن كم‌كاربرد در نظر آيد، آپشني بسيار پر كاربرد است و مي‌تواند تسلط و ايمني بيش‌تر به‌هنگام رانندگي را در پي داشته باشد. اگر داراي خودروي سراتو هستيد پيشنهاد ما به شما اين است كه براي خريد دوربين 360 درجه خودرو سراتو از طريق فروشگاه آپشن‌كار اقدام كنيد.دوربين 360 درجه خودرو سراتو | خريد دوربين 360 درجه سراتوآپشن‌كار با دارا بودن بيش از 10 سال سابقه در توزيع و عرضه‌ي لوازم جانبي خودرو آماده‌ي دريافت تماس‌ها و سفارش‌هاي شما در راستاي خريد دوربين 360 درجه خودرو سراتو است. كارشناسان آپشن كار تضمين مي‌دهند كه از دوربين‌هاي با كيفيت براي خودروي شما استفاده خواهند كرد. همچنين براي نصب دوربين 360 درجه سراتو نيز نبايد دغدغه داشته باشيد، چراكه خود كارشناسان اقدام به نصب دوربين خواهند كرد و اين كار را به بهترين شكل و بر طبق استانداردهاي موجود انجام خواهند داد. شما مي توانيد جهت آشنائي با آپشن هاي بيشتر و نيز خريد هر يك از اين اپشن ها به سايت آپشن كار مراجعه فرمائيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۳۴:۲۸ ] [ pari ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب