fgf
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 169
چت باکس

اگر قصد خريد ميز و صندلي پلاستيكي را داريد مي توانيد طرح، رنگ و مدل آن را متناسب با فضاي موردنظر خود انتخاب كنيد.
 
قيمت ميز و صندلي پلاستيكي قيمت ميز و صندلي هاي پلاستيكي با توجه به فاكتورهاي مختلفي تعيين مي شود. عواملي مانند طرح، رنگ، كيفيت، برند، روش فروش، ميزان عرضه و تقاضاي ميزو صندلي پلاستيكي و ... بر قيمت اين نوع ميز و صندلي تاثيرگذار هستند.امروزه از ميز و صندلي هاي پلاستيكي در محيط هاي مسكوني و تجاري استفاده مي شود. اين ميز و صندلي ها وزن كمي دارند و به راحتي مي توان آنها را جا به جا كرد. بسياري از افراد براي استفاده در فضاي باز يا مسافرت هم اقدام به خريد اين نوع ميز و صندلي مي كنند. در حال حاضر، برندهاي معروفي در كشور در زمينه توليد ميز و صندلي پلاستيكي فعاليت مي كنند.

انواع ميز و صندلي هاي پلاستيكي
ميز و صندلي هاي پلاستيكي از مواد مختلفي ساخته مي شوند. امروزه در بازار دو نوع پلاستيك مرغوب به نام هاي ترموپلاستيك و ترموست وجود دارند. ترموپلاستيك ها وقتي حرارت مي بينند، نرم مي شوند و در قالب قرار مي گيرند. از اين دسته مي توان به پي وي سي، اكريليك، پلي پروپيلن و پلي اتيلن اشاره كرد. ترموست ها با كمك فرايند گرمايي تشكيل مي شوند. اين دسته از پلاستيك ها بعد از سرد شدن، كاملا سفت مي شوند. در اين حالت، نمي توان با گرما دادن مجدد شكل آن ها را تغيير داد. رزين هاي ملامين، پلي استر، باكليت و اپوكسي در اين دسته قرار مي گيرند.

ويژگي هاي صندلي هاي پلاستيكي
جنس پشتي و پايه ها در اين نوع صندلي از پلاستيك است. در صندلي هاي پلاستيكي قابليت چرخش، تنظيم ارتفاع و پشتي وجود ندارد. ضمن اينكه جزو صندلي هاي ثابت به شمار مي روند و داراي فريم كفي پلاستيكي هستند.

مزاياي ميز و صندلي هاي پلاستيكي
با خريد ميز و صندلي پلاستيكي مي توانيد از مزاياي آن بهره مند شويد. در اينجا به برخي از مزاياي اين نوع ميز و صندلي اشاره مي كنيم.- قيمت مناسب- تنوع در طرح و رنگ- جابه جايي آسان- مقاوم در مقابل شرايط آب و هوايي ( نور خورشيد، رطوبت و ... )- شستشوي راحت

كاربردهاي ميز و صندلي پلاستيكي
در حال حاضر از ميز و صندلي هاي پلاستيكي در رستوران ها، مساجد، منازل، مدارس، كافي شاپ ها، كتابخانه ها و ... استفاده مي كنند.

سخن پاياني
افراد و شركت هاي زيادي از جمله برند ناصر پلاستيك در زمينه توليد ميز و صندلي پلاستيكي فعاليت مي كنند. قيمت مناسب اين نوع ميز و صندلي در كنار ويژگي هاي ديگري مانند امكان شستشو، جابه جايي آسان و ... باعث استقبال افراد زيادي شده است. در حال حاضر بسياري از شركت ها محصولات خود را به صورت اينترنتي به فروش مي رسانند. اگر خريد خود را به صورت اينترنتي انجام دهيد، مي توانيد محصول موردنظر خود را با قيمت پايين تري خريداري كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۶:۵۹ ] [ pari ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب