fgf
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 177
چت باکس

كلمه استوك به لاتين به معناي كالاهاي ذخيره شده در انبار مي باشد اما در كشور ما به لپ تاپ ها و كيس هاي كاركرده و دست دوم، استوك مي گويند. گاهي اوقات اين دستگاهها مدت زمان زيادي هم كار نكرده اند و حتي گاهي به مدت چند ساعت كار كرد داشته اند، اما به دليل اينكه از حالت آكبند بودن در آمده است و شركت ديگر قادر نيست آن را به عنوان كالا ي دست اول به فرو ش برساند در دسته كالاهاي استوك قرار مي گيرند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۵:۵۷ ] [ pari ]

اجاره ديزل ژنراتور 

يكي از خدمات مجموعه كه داراي اهميت زيادي بوده و بسيار مقرون به صرفه مي باشد، اجاره ديزل ژنراتور است.

ديزل ژنراتور يكي از رايج ترين تجهيزات توليد برق و جريان الكتريسيته به شمار مي آيد كه كاربردهاي زيادي دارد.

از ديزل ژنراتور زماني كه نياز به دسترسي به برق شهري نيست يا دچار قطعي برق شده ايم استفاده مي كنيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۳۳:۵۶ ] [ pari ]

كلاس اكسس پيشرفته

در كلاس اكسس پيشرفته فرض را بر اين مي گذاريم كه دانشجويان هيچگونه دانش قبلي از اكسس و اصول طراحي پايگاه داده ندارند و مي خواهند همه چيز را از صفر شروع كنند. آموزش را از معرفي مفاهيم پايگاه داده، شامل موجوديت، محيط عملياتي و ساير مفاهيم پايگاه داده شروع كرده و سپس به طراحي نمودار EER مي پردازيم. پس از آن ياد مي گيريم چطور اين نمودار را تبديل به جدول كنيم و جداول را در اكسس پياده سازي مي كنيم. نحوه برقراري ارتباط ميان جداول را خواهيم گفت و پياده سازي انواع ارتباط را بيان مي كنيم. پس از آن به سراغ كوئري نويسي خواهيم رفت.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۱:۵۷ ] [ pari ]

اگر تصميم داريد با يك گروه خوب به گشت و گذار در دل كوه و كوهپيمايي برويد، اين مطلب را تا انتها مطالعه كنيد. سوالات بسيار زيادي در رابطه ورزش يا تفريح كوهنوردي وجود دارد كه ذهن علاقمندان به كوهنوردي را به خود درگير مي‌كند كه برخي از مهمترين آن‌ها عبارتند از:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۱:۵۷ ] [ pari ]

 

 

فرش ماشيني كاشان 

شهر كاشان مهد فرش ايران و جهان است و شركت فرش ماشيني كاشان ، اولين توليد كننده ي فرش هاي ماشيني در ايران به حساب مي آيد . امروزه به اين شركت و محصولات آن توجه بسياري مي شود و خريداران بسياري هم دارد . دليلش هم قدمت ، اصالت ، كيفيت و قيمت مناسب محصولات اين توليد كننده ي بزرگ است . اين شركت توليدات بسيار زيادي من جمله فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه داشته است . محصولي كه قرار است در اين مقاله در مورد آن بخوانيد فرش گل برجسته شركت فرش ماشيني كاشان است ، كه يكي ديگر از محصولات پر فروش اين شركت بزرگ است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۱:۴۰ ] [ pari ]

تور مشهد از تهران و توصيه هاي سفر هوايي به اين مقصد!

كساني كه براي اولين بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپيما را تجربه مي‌كنند، سؤالاتي برايشان پيش مي‌آيد كه اگر به متخصصين حاضر در آژانس هواپيمايي مراجعه كنند، به تمامي سؤالات آن‌ها پاسخ داده مي‌شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۷:۲۱ ] [ pari ]

آشنايي با چاپ روي فلز:

يكي از خدماتي كه مجتمع چاپ هنر نوين ارائه مي‌دهد، چاپ روي فلز است كه اين كار را با استفاده از دستگاه‌هاي پيشرفته به شكل مستقيم انجام مي‌دهد. از اين تكنولوژي براي موارد مختلفي استفاده مي‌شود كه بيشتر روي تابلوهاي هنري، شهري، جاده‌اي، خيابان، بالاي سنگ مزار، عكس‌هاي پرتره شهدا و… كاربرد دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۰:۲۰ ] [ pari ]

چاپ سوليت چيست؟

سوليت ماده‌اي با جنس پي وي سي PVC است كه سطح آن صاف و بدون داشتن هيچ بافتي است. از آن‌جا كه اين نوع ماده، با ويژگي‌هايي كه دارد باعث مي‌شود چاپ نهايي كيفيتي بسيار عالي و در حد عكس داشته باشد، گزينه‌ي بسيار خوبي براي استفاده در چاپ است. از اين نوع چاپ براي موارد مختلفي استفاده مي‌شود و آن را چاپ سوليت مي‌نامند. استفاده از اين ماده مي‌تواند پيام و تصوير مورد نظر را به‌خوبي به مخاطب منتقل كند چراكه چاپ را با وضوح بالايي انجام مي‌دهد. چاپ روي اين متريال را به صورت چاپ پشت و رو هم مي‌توان انجام داد كه صرفه‌ي اقتصادي بيشتري داشته باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۵:۳۸ ] [ pari ]

چرا بايد مراقب كودك در منزل داشته باشيم؟

شغل والدين:

شغل والدين يكي از مهم‌ترين عواملي است كه احساس نياز به نگهداري كودك را تشديد مي‌كند. در حال حاضر مادران زيادي هستند كه پس از زايمان مرخصي كوتاه مدتي دارند و بايد به محل كار خود بازگردند اين امر موجب مي‌شود تا والدين در نگه‌داري كودك با مشكل مواجه شوند. در اين راستا بهترين اقدام استخدام پرستار كودك است كه قادر است بهترين خدمات را در هنگام عدم حضور والدين به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد براي اين كار دوره ديده است و لذا والدين مي‌توانند براي رفع نيازهاي كودك خود به وي اعتماد كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۳:۴۴ ] [ pari ]

پيشنهادهايي براي خريد يك كوله‌پشتي مناسب

1.پيش از خريد ساك مسافرتي هدف خود از خريد آن را دقيقاً مشخص كرده تا بتوانيد مناسب‌ترين و بهترين كوله‌پشتي را براي آن منظور انتخاب و خريداري كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۴۱ ] [ pari ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب